انواع بازی های مدیریتی

معرفی و بررسی بازیهای کامپیوتری به همراه دانلود بازیهای کم حجم

انواع بازی های مدیریتی

معرفی و بررسی بازیهای کامپیوتری به همراه دانلود بازیهای کم حجم

بازی City Trader برای آنها که با بازار سرمایه آشنا هستند !

از بازیهای مدیریتی 

 بازی City Trader به دلایل مختلفی در بازار ایران به خوبی معرفی نشده، و فروشندگان تمایلی به فروش آن نشان نداده اند، البته شاید این عدم تمایل فروشندگان معلولِ این نکته باشد که این بازی مشتریان خاصی را دارد ! به هر حال در ذیل مطالبی پیرامون بازی City Trader آورده شده است.  

بازی City Trader 

بازی City Trader 

خرید بازی City Trader

در این بازی امکان خرید  و فروش سهام در سه بورس شهرهای لندن، نیو یورک و توکیو وجود دارد. بازی به گونه ای طراحی شده است که شباهت بسیاری با دنیای واقعی دارد و حتی از این طریق می توان با فضای بورسهای این شهرها نیز آشنا شد. در این بازی علاوه بر Share امکان خرید و فروش Put , Future,  Call نیز وجود دارد که این خود از نکات مثبت بازی است و بر جذابیت بازی افزوده است.

 بازی دارای یک محیط بسیار Friendly است و دارای Room های مختلفی  از قبیل دفتر کار شخصی، اتاق کارمندان ، تالار بورس لندن، نیو یورک و توکیو، همچنین Bar می باشد که Bar محل شایعه پراکنی است. حتی بعصی مواقع ما افرادی را برای شایعه پراکنی در بازار استخدام می کنیم! که اتفاقاْ بر قیمت سهام هم تاثیر می گذارد!!
این بازی که با شیوه ی Real Time انجام می شود توسط شرکت Monte Cristo در سال ۲۰۰۱ به بازار عرضه شده است.  

بازی city trader

 

بازی City Trader که چند سالی به عنوان یک واحد درسی در دانشگاه Harvard و برای دانشجویان MBA ارائه شده است، را به دوستانی که دستی در بازار سرمایه (بورس) دارند و یا دانشجوی رشته‌های مدیریت، MBA و مرتبط با آنها هستند را توصیه می‌کنیم ! 

 

کلمات کلیدی: بازی، مدیریت، بازی مدیریتی، شبیه ساز بورس، شبیه ساز کسب و کار، بازی آموزشی بورس