انواع بازی های مدیریتی

معرفی و بررسی بازیهای کامپیوتری به همراه دانلود بازیهای کم حجم

انواع بازی های مدیریتی

معرفی و بررسی بازیهای کامپیوتری به همراه دانلود بازیهای کم حجم

چهار توصیه طلایی برای تحصیل در خارج

به دلایل مختلف، تحصیل در خارج از کشور خصوصاً در کشورهای اروپایی جذابیت ویژه ای برای ما ایرانیها دارد. برخی شاید چون شانس ادامه تحصیل تو ایران را ندارند، برخی شاید چون قصد مهاجرت دارند ترجیح می دهند در یک دانشگاه بین المللی درس بخونن و ... توی این مطلب سعی کردم 3 پیشنهاد برای ادامه تحصیل در خارج یا دریافت مدرک بین المللی از ایران را معرفی کنم. اگر شما هم مثل من این روشها را با دوستانتون به اشتراک بذارین (با فوروارد کردن این ایمیل، انتشار اون روی وبلاگتون و ...) کمک بزرگی به این افراد کردید.

1- اگر سرعت اخذ پذیرش، هزینه پایین، اطمینان از دریافت بورس و پذیرش و همین طور مورد تایید بودن دانشگاه در وزارت علوم ایران برای شما مهم است، می تونید دانشگاه مدیترانه شرقی در قبرس را در صدر لیستتون قرار بدید. این دانشگاه تو ایران هم نمایندگی داره. این نمایندگی (www.aar-edu.com) همه کارهای اخذ پذیرش را انجام میده و چون تو لیست وزارت علوم هم هست برای آقایان معافیت تحصیلی هم خواهد داشت.

مزیتها : مورد تایید وزارت علوم - بدون نیاز به مدرک زبان و آیلتس و ... - پذیرش در تمام مقاطع از کارشناسی تا دکترا - سرعت بالا - اطمینان بالا از دریافت پذیرش و بورس تحصیلی برای شهریه در صورت مراجعه به نمایندگی ایران - نزدیکی به ایران - هزینه تحصیل و زندگی ناچیز - بدون نیاز به ویزا - شهری ساحلی و زیبا - دانشگاهی مدرن مورد قبول دانشگاه های آمریکایی برای مراحل بعدی

معایب : این دانشگاه اروپایی نیست و در ناحیه آسیایی قبرس قرار دارد.

موسسه اندیشه آفرینان (نماینده دانشگاه EMU در ایران و مورد تایید رسمی وزارت علوم که در سایت وزارت علوم معرفی شده) شماره تماس 02188977451 و 02188977452 آدرس سایت www.aar-edu.com 

2- برخلاف مورد قبل، این بار پیشنهادی برای آنهایی دارم که دنبال مدرک دانشگاهی نیستند، بلکه می خواهند یک Certificate بین المللی بگیرند. دوره های مجازی و تحت وب زیادی توسط کشورهای مختلف برگزار می شه که می تونین خیلی ساده تو اینترنت پیداش کنید. مثلاً اگر دنبال یک مدرک MBA هستید عبارت Virtual MBA Programs را در گوگل جستجو کنید. پس از انتخاب مرکز مورد نظرتون تنها کافی است که هزینه آن را پرداخت کنید ! البته برخلاف مورد قبل اینها کمی گران هستند.

3- اگر به ادامه تحصیل در اتحادیه اروپا اصرار دارید، به نظر من هلند یکی از بهترین گزینه ها است. چون اولاً دانشگاه های انگلیسی زبان داره هم هزینه های زندگی و تحصیل در مقایسه انگلیس خیلی پایین تر است و ضمناً در ایران هم سفارت داره. اما خب باید برای اخذ پذیرش تجربه لازم را داشته باشید، تا فرصت سوزی نشه و به خاطر یک اشتباه کوچک یک ترم یا یک سال عقب نیفتید. برای پذیرش در هلند هم سری به این سایت بزنید، می تونه راهنمای خوبی باشه.

 

4- اگر به دنبال تحصیل با هدف دریافت اقامت پس از تحصیل هستید، احتمالاً به کانادا فکر کرده اید ! اما من می خواهم بگویم، کانادا را فراموش کنید ! استرالیا مقصد بهتری برای این هدف است، دانشگاه های استرالیا خیلی بهتر پذیرش می دهند، دریافت ویزا راحت تر است و شرایط اقامت ساده تر است !

به طور کلی شانس شما برای دریافت پذیرش در استرالیا بسیار بیشتر است بنابراین زمان خود را برای کانادا هدر ندهید مگر این که شرایط خاصی دارید که به شما اطمینان می دهد که کانادایی ها شما را خواهند پذیرفت. اما به هر حال اگر سرعت دریافت پذیرش و ادامه تحصیل برای شما مهم است، پیشنهاد ما مورد اول است !

حالا اگر قانع شدید که استرالیا مقصد خوبی برای ادامه تحصیل است، حتماً سری به این سایت بزنید : www.uac.edu.au