انواع بازی های مدیریتی

معرفی و بررسی بازیهای کامپیوتری به همراه دانلود بازیهای کم حجم

انواع بازی های مدیریتی

معرفی و بررسی بازیهای کامپیوتری به همراه دانلود بازیهای کم حجم

Trivia Machine در مجموعه بازیهای کوچک 1

بیش از ۲۸۰ بازی در مجموعه بازیهای کوچک ۱ ( محصول فروشگاه نیک ) وجود دارد ! Trivia Machine تنها یکی از این بازیها است !

برای سفارش این مجموعه و یا کسب اطلاعات بیشتر یک تماس با ۶۶۳۸۹۵۲۵ ۰۲۱ کافی است ! 

Trivia Machine

یک مسابقه ی فوق العاده 

 بازی کنید، رقابت کنید، مسابقه دهید و بیاموزید !

 

این بازی با انبوهی از سوالات در بانک سوالات خود دانش شما را می سنجد. در این بازی شما در مراحل مختلف بازی از سوالات علوم، تاریخ، تکنولوژی، سینما، ادبیات و ورزش باید انتخاب کنید و در صورت رسیدن امتیازات به حد نصاب لازم وارد مرحله بعد می شوید. نکته جالب در این بازی بانک سوالات گسترده و بسیار متنوع و جالب است که سوالات تکراری پیش نخواهد آمد و نیز با توجه به استفاده از زبان انگلیسی در سوالات موجب یادگیری زبان انگلیسی و تقویت زبان شما می شود ضمن آن که میزان دانش شما را در حوزه های مختلف می سنجد.

  شما می توانید نام خود را در جدول بیشترین امتیازات بازی ثبت کنید !

 رقابت با دوستان و اقوام را در این بازی تجربه کنید !

 دانش خود را بالا ببرید !

 زبان خود را تقویت کنید !  

بازی Trivia Machine 

بازی Trivia Machine تنها یکی از 281 بازی موجود در مجموعه بازیهای کوچک 1 است؛ که همگی به صورت کامل و بدون محدودیت، نصب و اجرا می شود. برای اطلاع از سایر بازیها و اطلاعات بیشتر می توانید به یکی از روشهای زیر اقدام فرمایید: 

 

مشاهده صفحه ی مجموعه بازیهای کوچک 1 در سایت فروشگاه نیک 

مشاهده سایت اختصاصی مجموعه بازیهای کوچک 1 

تماس با 66389525 021 در ساعات اداری

مدیریت حمل و نقل در Freight Tycoon

واقعاْ جالبه که، که خیلی از سرفصلهای مدیریت را می توان در بازیهای مدیریتی که در واقع شبیه سازی از محیط کسب و کار و فضای مدیریت است، یافت. 

 

 

بازی freight tycoon

 

این بار شما در بازی Freight Tycoon مدیر یک شرکت بزرگ حمل و نقل خواهید بود. شما وظایف سختی را پیش رو دارید. ارتباط با مشتریان ، خرید وسایل حمل و نقل جدید و پیشرفته، نگهداری و تعمیرات وسایل حمل و نقل و وظیفه مهم تجهیز دفتر شرکت که کارکنان فراوانی در آن برای شما کار خواهند کرد، کارکنانی که استخدام و اخراج آنها به دست شما صورت خواهد گرفت. نهایتاً بایستی بتوانید این شرکت حمل و نقل را به خوبی مدیریت کنید تا سودآور شود. فراموش نکنید که رقبایتان برای خارج کردن شما از بازار حمل و نقل بسیار تلاش خواهند کرد.

  ایده ی خوب بازی در کنار گرافیک سه بعدی اش ( 3D ) فضای جالبی را برای شما ایجاد خواهد کرد.

 

بازی مدیریت حمل و نقل

 

بازی مدیریتی airline tycoon

 حتماً شما هم با نگاهی به مطالب این وبلاگ متوجه می شوید که بازیهای مدیریتی، موضوع اصلی بیشتر مطالب آن است. بازیهای مدیریتی ، آن دسته از بازیهای کامپیوتری هستند که در آن کاربر بایستی یک کسب و کار، یک شرکت یا ... را تا رسیدن به موفقییت هدایت و رهبری کند. منظور از موفقیت هم، افزایش سهم بازار، سودآوری و ... می باشد.  

 

بازی مدیریتی airline tycoon 

بازی مدیریتی Airline Tycoon

اصلاً ادعای زیادی نیست، اگر بگوییم در Airline Tycoon هم یک بازی مدیریتی دقیق و حرفه ای را تجربه خواهید کرد و هم از گرافیک زیبا و محیط کاربرپسند آن لذت خواهید برد. 

 

بازی در فضای بسیار جالب و مهیجی شکل می گیرد، و این یکی از محاسن و نقاط تمایز این بازی در مقایسه با دیگر بازی ها Tycoon است. در ابتدای بازی از بین ۴ شخصیت موجود (با چهره های متفاوت) یکی از آنها را انتخاب می کنیم، و نام شرکت هواپیمایی خود را مشخص می نماییم. از این جا ما دقیقاً مشابه یک مدیر واقعی در صنعت خدمات هوایی بازی خواهیم کرد. یعنی صبح ساعت ۸ در محل دفتر کار خود (واقع در فرودگاه) می رویم از طریق لپ تاپ، تلفن، دفتر به برنامه ریزی برای ساعت پروازها، و تعیین مبدا و مقصد آنها می پردازیم !  

بازی airline tycoon

 

همان طور که اشاره کردم، از لحاظ محیط بازی، این بازی از یک سبک خاص برخوردار است، یعنی برخلاف بازی های دیگر Tycoon که کاربر به عنوان سوم شخص همه چیز را از بالا می بیند ! اینبار در Air Line Tycoon ما جایی را می بینیم که مدیر شرکت هواپیمایی (که ما به جای او بازی می کنیم) حضور دارد. 

به هر حال اگر به بازیهای مدیریتی علاقه مند هستید؛ پیشنهاد می کنم حتماً سری به این لینک بزنید : بازیهای مدیریتی و اگر از بازی Airline Tycoon خوشتان آمده حتماً سری به اینجا بزنید : بازی Airline Tycoon