انواع بازی های مدیریتی

معرفی و بررسی بازیهای کامپیوتری به همراه دانلود بازیهای کم حجم

انواع بازی های مدیریتی

معرفی و بررسی بازیهای کامپیوتری به همراه دانلود بازیهای کم حجم

بازی The Movies

The Movies

در این بازی ما به جای مدیر یک استودیوی فیلمسازی قرار می گیریم، این استودیو باید با ساخت فیلم و اکران آنها در سینماهای آمریکا از یک شرکت کوچک که در ابتدا با بازیگران آماتور و غیر معروف کار می کند به یک استودیوی بزرگ فیلمسازی که بازیگران فیلم های آن برنده جایزه اسکار می شوند و فیلم های آن پر فروش ترین فیلم های آمریکا هستند، تبدیل شود. برای رسیدن به این هدف نیاز به بهترین عوامل چه در پشت صحنه( نظافت چی، تعمیرکار، طراح دکور، فیلمنامه نویس، کارگردان، گریم و ...) و چه جلوی صحنه(بازیگران) است.

در ابتدای بازی ما تنها صاحب یک زمین و مقداری پول نقد هستیم؛ حال ما باید با ساخت استودیوهای مختلف از قبیل استودیوی ویژه ی فیلم های تخیلی، رمانتیک، اکشن و ... همچنین استخدام بازیگر، کارگردان، ساخت ساختمانی مخصوص گریم، ساختمان اداری و ... مقدمات ساخت اولین فیلم را فراهم کنیم. ابتدا به فیلمنامه نویس می گوییم که در چه ژانری فیلمنامه بنویسد، سپس کارگردان و بازیگران، سیاه لشگران و ... را از بین کارمندانی که قبلاً استخدام کرده ایم انتخاب می کنیم. با بازی  در هر فیلم بازیگران ما معروف تر و محبوب تر می شوند و ضمن این که برای فیلم بعد آماده تر هستند از تجربه ی مناسبی هم بهره مند شده اند. البته نباید از یاد ببریم که با معروف شدن بازیگران آنها طلب حقوق بیشتری می کنند و اگر این مبلغ به آنها پرداخت نشود استودیوی ما را ترک می کنند و به رقیب می پیوندند.

بعضی مواقع اختلافاتی که بین مثلاً کارگردان و بازیگر ایجاد می شود، کیفیت فیلم را ... برای مطالعه متن کامل اینجا کلیک کنید.

بازی the movies

با اضافه کردن نسخه Expansion بازی the Movies با نام Stunts & Effects جلوه های ویژه و بدلکاری را نیز به بازی زیبای The Movies اضافه نمایید.

کلمات کلیدی : بازی مدیریتی+فیلمسازی+The Movies+بازی جدید+بازی کارگردانی

12 توصیه طلایی برای سلامتی خانمها در طول دوران بارداری

12 توصیه طلایی برای سلامتی خانمها در طول دوران بارداری

1)  تنفس صحیح برای اکسیِژن رسانی به جنین و همچنین تنظیم دمای بدن خانم‌های باردار بسیار مهم است؛ اگر تنفستان سریع یا خیلی کند است با تنفس عمیق و پیوسته نفستان را تنظیم نمایید.  به هیچ عنوان نفستان را در دوران بارداری حبس نکنید، اگر دچار آلرژی یا مشکلات تنفسی هستید حتما به پزشک مراجعه نمایید.
2)  در روزهای گرم و  تابستانی که حرارت از 32 درجه سانتی گراد بالاتر است، سعی کنید در فضاهای بسته با سیستم تهویه مطبوع باشید و سعی کنید در معرض نور آفتاب قرار نگیرید.
3)  تلاش برای کاهش وزن باید قبل از بارداری صورت گیرد، رژیم های کاهش دهنده وزن در طول بارداری برای جنین مضر هستند.
4)  تغییرات و نیازهای بدن خود و جنین را پی گیری نمایید. از طریق این لینک از سرویسی استفاده کنید که بصورت روزانه وضعیت جنین را برای شما شرح می دهد. مراقبت های دوران بارداری از اهمیت فوق العاده‌ای  برخوردار است . میتوانید با ثبت نام دراین سامانه؛ به صورت روزانه از نکات مهم سلامت، تغذیه و بهداشت بارداری همچنین روند رشد جنین و یاد آوری های مهم پزشکی برخوردار شوید.

5)  در صورتیکه در فضای گرم قرار گرفتید و دچار تعرق شدید؛ با قرار دادن دستمال خیس در پشت گردن و روی پیشانی دمای بدنتان را پایین بیاورید (بالا رفتن دمای بدن برای خانهای باردار مضر است). با نوشیدن آب و آبمیوه‌های طبیعی املاح و آب از دست رفته بدن را جایگزین کنید.
6)  از بدنتان هر چه بیشتر مراقبت کنید و مصرف فولیک اسید و ویتامین‌های دوران بارداری را جدی بگیرید؛ فولیک اسید از نارسائیها و نقایص لوله‌های عصبی (Spina Bifida)  و زایمان زودرس جلوگیری می‌کند. در مورد مصرف ویتامین‌ها بخصوص ویتامین A حتما با پزشکتان مشورت کنید.
7)  در دوران بارداری از قرارگرفتن در معرض اشعه ها (اشعه ایکس- امواج موبایل تا حد امکان و وای فای Wi-Fi)، پاک کننده های شیمیایی، فلزات سنگین (سرب و جیوه)، استفاده از ظروف پلاستیکی و سم گیاهان و دود سیگار ( حتی دود سیگار دیگران) جداً اجتناب نمایید.  با مطالعه، اطلاعات خود را در این زمینه تکمیل کنید.
8)  شنا ورزش بسیار مناسبی برای بارداران است؛ هم برای تمدد اعصاب و کم کردن فشار عصب سیاتیک و هم برای خنک کردن بدن، بطوریکه آب وزن شکم را از روی ستون مهره‌ها برمی‌دارد و احساس بهتری خواهید داشت.
9)    از داروهای مدر برای کاهش پف کردگی و ورم در دوران بارداری استفاده نکنید؛ زیرا دفع بیشترباعث میشود املاح و الکترولیت بیشتری را از دست بدهید که برای جنین مضر است. کمپرس آب سرد برای کاهش ورم پاها موثر است.
10)  حتی داروهای گیاهی و داروهای شیمیایی مثل آسپرین که بدون نسخه به فروش می‌رسند نیز باید در دوران بارداری حتما زیر نظر پزشک مصرف شوند.
11)  استفاده از ضد آفتاب را در دوران بارداری جدی بگیرید زیرا رنگدانه‌های  پوستتان در این دوران حساس‌تر بوده و امکان افزایش لکه‌های پوستی وجود دارد.
12)  از مصرف کرمهای حاوی سالیسیلیک اسید، اسید گلیکولیک، هیدروکسی اسید و رتینوئیدها (رتین آ، رتینول و دیفرین) خصوصاً در 3 ماهه اول  بارداری خودداری کنید.

آیا سلامت زن ایرانی یکی از دغدغه‌های شماست؟ با ارسال این مطلب به کسانی که برای شما با ارزشند، در شادی و سلامتی آنها سهیم باشید.
                                              



web counter