انواع بازی های مدیریتی

معرفی و بررسی بازیهای کامپیوتری به همراه دانلود بازیهای کم حجم

انواع بازی های مدیریتی

معرفی و بررسی بازیهای کامپیوتری به همراه دانلود بازیهای کم حجم

دانلود یک بازی کم حجم مرغی !

من خودم از بازیهای کوچک اینجوری خوشم میاد ! مثلاً از این بازیها که مورچه ها باید یک کولونی داشته باشند و چیزهایی مثل آن ! حالا در این بازی هم مرغ ها سوژه شده اند !


خلاصه بازی که کم حجم است، دانلود رایگان هم که داره، نصب هم که با دو کلیک ! پس توصیه می کنم از ادامه مطلب بازی Moorhuhn Invasion را دانلود کنید.



 
ادامه مطلب ...

وقتی همه چیز Call Of Duty Ghost دوست داشتنی است... دانلود موسیقی بازی

دانلود موسیقی بازی Call Of Duty Ghost ! شاید کمی غیر عادی باشد که ما بازی Call Of Duty Ghost را برای دانلود قرار دهیم. ولی شما به من اعتماد کنید، موسیقی این بازی جداً زیبا و شنیدنش لذتبخش است، اگر از علاقه مندان به این بازی نیستید و فقط به موسیقی علاقه دارید ! باز هم توصیه من این است که آهنگ بازی Call Of Duty Ghost را دانلود کنید !


لینکهای دانلود آهنگهای بازی Call Of Duty Ghost در ادامه مطلب آمده است !


بازی Call Of Duty
 
ادامه مطلب ...