انواع بازی های مدیریتی

معرفی و بررسی بازیهای کامپیوتری به همراه دانلود بازیهای کم حجم

انواع بازی های مدیریتی

معرفی و بررسی بازیهای کامپیوتری به همراه دانلود بازیهای کم حجم

بازی angry birds

بازی Angry Birds

بازی angry birds

خرید بازی angry birds

نام این بازی محبوب Angry Birds (پرندگان خشمگین) می باشد و بدون شک اگر تا به حال این بازی را ندیده باشید با  و نصب آن شما هم از طرفداران پروپا قرص این بازی معتاد کننده خواهید شد .داشتن گرافیک بالا نسبت به حجم کم بازی , رنگ آمیزی شاد و کاربرپسند , داشتن 195 مرحله زیبا و .... از ویژگی هایی است که چشم بستن روی این بازی رو بسیار سخت خواهد کرد.موضوع بازی از این قرار است که پرندگان کوچک و زیبایی در حال زندگی آرام خود هستند که ناگهان یک روز متوجه می شوند که تخم هایشان دزدیده شده و با کمی تحقیق متوجه میشوند که دزد تخم ها خوک هایی هستند که در همسایگی این پرندگان زندگی می کنند . و این پرندگان تصمیم به نابودی خوک ها می گیرند تا تخم هایشان را از چنگ خوک ها در بیاورند.شروع بازی و مراحل ابتدایی به شما یاد خواهد داد که در این بازی چگونه باید عمل کنید . به دلیل همین آموزشی بودن چند مرحله ابتدایی ممکن است فرض کنید با یک بازی ساده رو به رو هستید. اما اگر چند مرحله جلو بروید متوجه سختی و معماهای پیچیده و شیرین این بازی خواهید شد و باور خواهید کرد که دل کندن از بازی کاری است بسیار دشوار !


بازی angry birds

بازی risk : factions

نمی دونم شما از کدام دسته آدمها هستید، ولی بعضی ها اصولاً به دنبال یک چیز متفاوت می گردند ! منظورم اینه که، معمولاً انتخابهای متفاوتی از دیگران دارند. 

در مورد بازیهای کامپیوتری هم همینطوره. هر چند بازیهایی مثل Fifa در سبک ورزشی یا Call of duty در سبک اکشن و برخی بازیها مثل Total war در سبکهای استراتژیک پیشتاز هستند و فوق العاده هستند، اما آنهایی که به دنبال یک بازی متفاوت می گردند، یه چیزی مثل همین Risk : Factions را می خواهند. 

 بازی risk factions 

خرید بازی risk : factions

معمولاً انتخابهای خاص، خیلی راحت هم پیدا نمی شه ! مثل همین Risk : Factions که کمتر جایی این بازی را می توانید پیدا کنید. 

شرکت Hasbro بزرگترین شرکت تولید کننده بازیهای Borad Games در آمریکا است، و باید بگوییم که بازی RISK معروفترین بازی board در دنیا است، این بازی اولین بار در سال 1957 منتشر شد. اکنون بازی RISK : Factions که در اینجا مشاهده می فرمایید یک بازی کامپیوتری محصول سال 2011 است که با همکاری شرکت Hasbro و بر اساس اصول همان بازی قدیمی ریسک اما این بار با گرافیکی کامپیوتری و بسیار زیبا روانه ی بازار شده است. 

بازی ریسک 

 

کلمات کلیدی: بازی استراتژیک، بازی ریسک، برند ، شعار تبلیغاتی