انواع بازی های مدیریتی

معرفی و بررسی بازیهای کامپیوتری به همراه دانلود بازیهای کم حجم

انواع بازی های مدیریتی

معرفی و بررسی بازیهای کامپیوتری به همراه دانلود بازیهای کم حجم

دانلود بازی «مبارزه در دفتر کار» یا Office in Battle

دانلود بازی رایگان، یکی از موضوعات اصلی وبلاگ ما از همان ابتدای فعالیت بوده است. در این پست شما می توانید ابتدا در مورد بازی مبارزه در دفتر کار بخوانید و عکسهایش را ببینید، و بعد آن را به صورت رایگان از لینک مستقیم دانلود کنید.


بعضی از بازیهای کامپوتری ایده های بسیار خوبی دارند ! این Battle in Office یکی از همان بازیها با ایدۀ بسیار خوب است ! ادامه مطلب را بخوانید تا هم در مورد بازی مبارزه در دفتر کار بیشتر بدانید و هم آن را رایگان دانلود کنید
 بازی Office Battle یک بازی کاملاً مهیج است که در واقع باید آن را در سبک اکشن معرفی کنیم، در بازی Office Battle که به دست Black Lime Studio در سال ۲۰۱۵ به انتشار رسیده است، اتفاقات جالبی در دفتر کار یک موسسه می افتد! اتفاقاتی که کمی برای شما جالب و هیجان انگیز خواهد بود.با توجه به این که موقعیت های شغلی در دفتر کارتان کاهش چشم گیری داشته اند، Big B تصمیم می گیرد تا رقابتی بین کارکنان اداره ترتیب دهد. اما این رقابت ممکن است حتی منجر به مرگ کارکنانی که شرکت می کنند، بشود! شما نیز به عنوان یکی از اعضای اداره، تلاش می کنید تا این نبرد را به سود خود به پایان برسانید.

دانلود بازی Office Battle

حجم 139 مگابایت

منبع: شادابتور - دانلود بازی Office Battle

کلمات کلیدی : بازی اکشن ، دانلود بازی رایگان ، بازی جدید ، دانلود اسلاید پاورپوینت ، دانلود بازی office battle

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد