انواع بازی های مدیریتی

معرفی و بررسی بازیهای کامپیوتری به همراه دانلود بازیهای کم حجم

انواع بازی های مدیریتی

معرفی و بررسی بازیهای کامپیوتری به همراه دانلود بازیهای کم حجم

چهار فرصت طلایی برای طراحی سایت رایگاان

یک سایت رایگان و حرفه ای برای هر فردی می تواند بسیار مفید و کارآ باشد ! هر چند احتمالاً شما هم با راه اندازی یک وبلاگ رایگان آشنایی دارید، ولی آن چه شما برای ایجاد پرستیژ بیشتر نیاز دارید یک سایت حرفه ای است نه یک وبلاگ رایگان که همه رایگان بودن آن را تشخیص دهند ! مخصوصاً اگر بشود آن سایت را کاملاً رایگان راه اندازی کرد که فوق العاده است ! در این ایمیل چهار راه کاملاً رایگان برای راه اندازی یک سایت کاملاً حرفه ای را معرفی کردم. راه حلها به ترتیب اولویت :

اول : جوملا! جوملا ! هر چقدر تکرار کنیم باز هم کم است ! جوملا یک نرم افزار متن باز و رایگان است که با اون به سادگی میشه یک سایت و حتی پورتال کاملاً حرفه ای راه اندازی کرد. بسیاری از سایتهای معروف دنیا با همین جوملا طراحی شده است. بهتر آن که این نرم افزار را به فارسی هم ترجمه کرده اند ! حالا کافی است جوملا فارسی را رایگان دانلود کنید و از سایتهای آموزشی برای یادگیری آن استفاده کنید ! اون وقت شما یک طراح حرفه ای هستید، بدون آن که ریالی خرج کنید :

دانلود رایگان جوملا فارسی

آموزش رایگان جوملا فارسی

دوم : اینترنت انبوهی از امکانات رایگان را دارد ! سایت thefreesite.com دقیقاً کارش همین است که سایتها و امکانات رایگان دیگر اینترنت را به شما معرفی کنید ! با مشاهده این سایت ممکن است بتوانید برخی خدماتی که الان برای آنها هزینه می پردازید را رایگان بگیرید !

سوم : مگر می شود از اینترنت صحبت کرد و یادی از گوگل نکرد ! سرویس sites.google.com قطعاً لیاقت حضور در سومین اولویت لیست ما را دارد ! در اینجا می توانید به رایگان سایت راه اندازی کنید، و ساختاری که دوست دارید را به سایت خود بدهید، ساختاری که لزوماً وبلاگی نیست !

چهارم : پیشنهاد چهارم هم مثل پیشنهاد اول شاید باور کردنش سخت باشد ! همه چیز کلاً رایکان است ! سری به www.000webhost.com بزنید تا شرایط را ببینید !

اگر دوست دارید، این روشهای رایگان را به دوستانتان هم معرفی کنید، تنها کافی است که این ایمیل را برای آنها هم بفرستید !

web counter