انواع بازی های مدیریتی

معرفی و بررسی بازیهای کامپیوتری به همراه دانلود بازیهای کم حجم

انواع بازی های مدیریتی

معرفی و بررسی بازیهای کامپیوتری به همراه دانلود بازیهای کم حجم

بازیهای مدیریتی ؛ برای یادگیری یا بازی !

شاید کمتر عبارت « بازی مدیریتی » به گوش شما خورده باشد. طبیعی هم هست ! این بازیها مخاطب کمتری دارند، و تبلیغات هم کمتر روی آنها صورت می گیرد. 

 

این دسته از بازیها، دارای ویژگیهای منحصر به فردی هستند که کمتر در سایر بازیها دیده می شود. معمولاً موضوع اصلی در بازیهای مدیریتی ، مدیریت و رهبری یک کسب و کار است. و در این مسیر کاربر با بسیاری از حقایق دنیای کسب و کار مواجه می شود. مسائلی چون قیمت گذاری، بازاریابی، رقابت، استخدام و اخراج کارکنان، پرداخت حقوق و دستمزد کارکنان و هر آن چه در دنیای مدیریت کسب و کار مفهوم دارد را در این بازیها خواهید دید. 

 

البته توضیح بالا، بسیار کلی است و در مورد هر کدام از بازیهای مدیریتی، می تواند متفاوت باشد که توصیه می شود جزییات مربوط به هر بازی را مورد مطالعه قرار دهید. 

 

به هر حال، بازیهای مدیریتی به عنوان یک ژانر در بازیهای کامپیوتری شامل بازیهای فراوانی است که می توانید لیست کاملی را از آنها را اینجا بیابید !  

بازیهای مدیریتی

مخاطبان بازیهای مدیریتی 

 

بازیهای مدیریتی می تواند بسته به نوع نگاه کاربر، دو گروه مخاطب داشته باشد، کاربران عمومی که شامل نوجوانان و جوانان است و گروه دوم که دانش آموختگان و دانشجویان رشته های مدیریت و MBA و همچنین مدیران هستند. 

 

بله، تعجب نکنید، بعضی از بازیهای مدیریتی که بسیار پیچیده و مشکل هم هستند، در دانشگاه های معتبر دنیا نظیر هاروارد و استنفورد به عنوان یک واحد درسی به عنوان شبیه سازی کسب و کار مورد استفاده قرار گرفته اند ! 

 

البته همان طور که اشاره شد، برای هر گروه از مخاطبان باید بازیهای مناسب خود را پیشنهاد کنیم، طبیعتاً آن چه برای دانش آموختگان مدیریت به کار می رود با آن چه به یک نوجوان به منظور آشنایی با کسب و کار و تفریح ارائه می شود کاملاً متفاوت خواهد بود.  

سفارش تلفنی

شما لیست کاملی از بازیهای مدیریتی را در سایت www.neek.ir می توانید مشاهده فرمایید و برای انتخاب دقیق تر بازی مناسب با شرایط خود با آنها مشورت کنید ! 

بازی School Tycoon برای شما که می‌خواهید مدیر مدرسه باشید !

از بازیهای مدیریتی  

 

بازی مدیریتی School Tycoon 

خرید بازی School Tycoon 

در بازی school tycoon به مدیریت یک کالج می پردازیم، البته این کالج بسیار متفاوت از مراکز آموزشی ما در ایران است و از بخش های متنوعی تشکیل شده. 

 

تمامی کارهای مربوط به مدیریت یک مرکز آموزشی بر عهده ی ما است، انتخاب معلم که مثلاً سخت گیر باشه یا نه، احداث رستوران استخدام آشپز، باشگاه ورزشی و ...  


بازی از گرافیک خوبی برخوردار است و صداهای آن نیز جذاب است. یاد گرفتن نحوه ی بازی کردن هم مشکل نیست. 

school tycoon

 

خلاصه در بازی School Tycoon تمام مدرسه زیر دست شما است، اگر سخت گیری کنید، کسب و کار شما به گونه ای ضربه می خورد و اگر همه چیز را آسان بگیرید به گونه ای دیگر ! باید نقطه ی بهینه را در مدیریت این مدرسه بیابید تا Game Over نشوید ! 

 

کلمات کلیدی: بازی مدیریتی،بازی شبیه ساز کسب و کار،مدیریت مدرسه،مدیر مدرسه،بازی آموزشی