انواع بازی های مدیریتی

معرفی و بررسی بازیهای کامپیوتری به همراه دانلود بازیهای کم حجم

انواع بازی های مدیریتی

معرفی و بررسی بازیهای کامپیوتری به همراه دانلود بازیهای کم حجم

5 سایت رایگان ایرانی که باید دید !

استفاده کردن از امکانات رایگان حتی اگر به آنها نیاز هم نداشته باشیم، یا شرکت توی قرعه کشیهایی که رایگان باشه، کلی لذت بخشه ! اینجا می تونید یک سری از سایتها که امکانات رایگان یا قرعه کشی های رایگان دارن را ببینید !


1- چی توزیا ! تو این سایت، هم می تونی بازی کنی هم جایزه بگیری ! Ipod و PS3 و دوربین دیجیتال کانن از جایزه های چی توزیا است !



2- برای این یکی تا دیر نشده باید عجله کنی ! City Deal یک سایت جدیده که به زودی مراسم افتتاحیه سایتش را توی یک رستوران و به صرف شام مفصل برگزار می کنه ! اما شرکت کنندگان این مراسم از بین کسانی انتخاب می شن که یک بار سری به آدرس www.citydeal.ir بزنن و ایمیلشان را بزارن ! اونوقت برای مراسم افتتاحیه دعوت می شن تا دور هم یک شام بخورن ! شاید اونجا همدیگر را هم دیدیم !



3- مزرعه گلستان ! درسته که جایزه نداره، ولی به نظر من از بازی مزرعه گلستان خیلی جالب تر از چی توزیا است ! پیشنهاد می کنم سری به مزرعه گلستان بزنید، ضرر نمی کنید.


 

4- فضای رایگان برای آپلود فایلها ! اگه شما هم از گذاشتن فایلهاتون روی سایتهای خارجی که مدام مسدود می شوند و پس از مدتی هم پاک می شن خسته شدین، بهترین راه حل شما سایت picofile است ! هم رایگان هم مطمئن هم ایرانی !



5- این یکی معرکه است ! از طریق اینترنت و به رایگان به هر موبایلی تو ایران که خواستید اس ام اس ارسال کنید ! Opilo سرویس رایگان ارسال اس ام اس !