انواع بازی های مدیریتی

معرفی و بررسی بازیهای کامپیوتری به همراه دانلود بازیهای کم حجم

انواع بازی های مدیریتی

معرفی و بررسی بازیهای کامپیوتری به همراه دانلود بازیهای کم حجم

دانلود رایگان بازی مزرعه Farm Frenzy Heaven Ho

مزرعه داری هم لذت داره ! البته اگر مجبور نباشی زیر آفتاب توی گرما و توی گل و خاک کار کنی ! بعد هم محصولت را یا آفت بزنه یا سرما ! بلکه اگه پشت کامپیوترت بشینی و توی فارم فرنزی بازی کنی ! Farm Frenzy Heaven Ho جدیدترین نسخه بازی Farm Frenzy هست که می تونی دانلودش کنی.

بازی Farm Frenzy Heaven Ho

برای رسیدن به موفقیت در ابتدا باید زمینی را که در اختیار دارید، از چمن ها سرسبز پر کنید. سپس چند حیوان اهلی با سکه هایی که در Farm Frenzy Heave Ho دارید، خریداری کنید. این حیوانات بر روی زمینی زندگی می کنند که از علف و چمن پر شده است. بعد از مدت کوتاهی، این حیوانات محصولات اولیه ای همچون شیر و تخم مرغ در اختیارتان قرار خواهند گذاشت. با این محصولات اولیه می توانید ساختمان ها و کارخانه جات کوچکی را در کنار مزرعه تان رونق ببخشید. سپس محصولات جدیدی با قیمت گران تر تولید کرده و به بازار عرضه نمایید. ماموریت های کوتاه و جالبی برای این نسخه از بازی فارم فرنزی در نظر گرفته شده اند. هر ماموریتی که با موفقیت به پایان می رسد، مقدار سکه ای به مجموع داراییتان اضافه می گردد. با سکه های جمع آوری شده نیز می توانید سطح ساختمان هایتان را بهبود ببخشید و تکنولوژی های جدیدتری برای پیشرفت هر چه سریع تر تهیه کنید.


بازی Farm Frenzy Heaven Ho


لینک دانلود در ادامه مطلب

  

دانلود بازی Farm Frenzi با حجم 295 مگابایت


کلمات کلیدی: بازی Farm Frenzy ، دانلود بازی رایگان ، لینک دانلود بازی ، بازی جدید ، Farm Frenzy جدید ، فارم فرنزی ، دوره mba

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد