انواع بازی های مدیریتی

معرفی و بررسی بازیهای کامپیوتری به همراه دانلود بازیهای کم حجم

انواع بازی های مدیریتی

معرفی و بررسی بازیهای کامپیوتری به همراه دانلود بازیهای کم حجم

بازی مدیریتی airline tycoon

 حتماً شما هم با نگاهی به مطالب این وبلاگ متوجه می شوید که بازیهای مدیریتی، موضوع اصلی بیشتر مطالب آن است. بازیهای مدیریتی ، آن دسته از بازیهای کامپیوتری هستند که در آن کاربر بایستی یک کسب و کار، یک شرکت یا ... را تا رسیدن به موفقییت هدایت و رهبری کند. منظور از موفقیت هم، افزایش سهم بازار، سودآوری و ... می باشد.  

 

بازی مدیریتی airline tycoon 

بازی مدیریتی Airline Tycoon

اصلاً ادعای زیادی نیست، اگر بگوییم در Airline Tycoon هم یک بازی مدیریتی دقیق و حرفه ای را تجربه خواهید کرد و هم از گرافیک زیبا و محیط کاربرپسند آن لذت خواهید برد. 

 

بازی در فضای بسیار جالب و مهیجی شکل می گیرد، و این یکی از محاسن و نقاط تمایز این بازی در مقایسه با دیگر بازی ها Tycoon است. در ابتدای بازی از بین ۴ شخصیت موجود (با چهره های متفاوت) یکی از آنها را انتخاب می کنیم، و نام شرکت هواپیمایی خود را مشخص می نماییم. از این جا ما دقیقاً مشابه یک مدیر واقعی در صنعت خدمات هوایی بازی خواهیم کرد. یعنی صبح ساعت ۸ در محل دفتر کار خود (واقع در فرودگاه) می رویم از طریق لپ تاپ، تلفن، دفتر به برنامه ریزی برای ساعت پروازها، و تعیین مبدا و مقصد آنها می پردازیم !  

بازی airline tycoon

 

همان طور که اشاره کردم، از لحاظ محیط بازی، این بازی از یک سبک خاص برخوردار است، یعنی برخلاف بازی های دیگر Tycoon که کاربر به عنوان سوم شخص همه چیز را از بالا می بیند ! اینبار در Air Line Tycoon ما جایی را می بینیم که مدیر شرکت هواپیمایی (که ما به جای او بازی می کنیم) حضور دارد. 

به هر حال اگر به بازیهای مدیریتی علاقه مند هستید؛ پیشنهاد می کنم حتماً سری به این لینک بزنید : بازیهای مدیریتی و اگر از بازی Airline Tycoon خوشتان آمده حتماً سری به اینجا بزنید : بازی Airline Tycoon

نظرات 1 + ارسال نظر
مهرداد جمعه 17 دی‌ماه سال 1389 ساعت 07:30 ب.ظ http://manam-minevisam.blogsky.com

اینا همه واسه فروشه که!
دانلودی... چیزی...

دوست عزیز، بازیهایی که حجم بالایی دارند را نمی شود برای دانلود قرار داد ! اما بازیهای کم حجم را به زودی برای دانلود در سایت قرار خواهیم داد ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد